6 Błędów notarialnych, które prowadzą do straty klientów.

6 Błędów notarialnych, które prowadzą do straty klientów.
15 lipca 2018 joanna

Mobilni notariusze oferują klientom wygodę profesjonalnego podróżowania do nich. Podczas gdy klienci bardzo cenią sobie ten poziom wygody i elastyczności, nadal będą tracić wiarę, jeśli krytyczne mobilne błędy notarialne są popełniane.

W takim przypadku notariusz prawdopodobnie straci klienta.

Oto 6 błędów notarialnych, których musisz uniknąć, aby zatrzymać większość swoich klientów:

1.Błędy w harmonogramie.

Wiele błędów może zgubić mobilnego notariusza, podobnie jak robienie błędu planowania. Niezależnie od tego, czy błąd pojawia się zbyt wcześnie, zbyt późno, czy też nie udało Ci się całkowicie umówić się na wizytę, jest to błąd, na który nie możesz sobie pozwolić.

W końcu, większość pracy mobilnego notariusza, obraca się w oparciu o harmonogram i potrzeby klienta. W przypadku naruszenia tego harmonogramu należy oczekiwać, że klient będzie szukał gdzie indziej swoich notarialnych potrzeb.

2.Bycie nadmiernie opiniowanym.

Mobilny notariusz ma przede wszystkim jedną funkcję.

Mianowicie, zadaniem jest posiadanie kwalifikacji, referencji i sprzętu niezbędnego do legalnego funkcjonowania jako notariusz klienta.

Unikaj tego najbardziej haniebnego z błędów notarialnych i unikaj wkładania nosa w interesy klienta. Nie masz zdecydowanych opinii na tematy, które Cię nie interesują. Częstym przykładem jest wydawanie zdecydowanej opinii na temat pożyczki. Na przykład, jeśli notariusz przyjrzał się stopie oprocentowania kredytu i wspomniał, że oprocentowanie jest zbyt wysokie, należy się spodziewać, że klient będzie się denerwował.

Jako mobilny notariusz nie znasz ratingu kredytowego i specyfiki finansowej podpisującego. Warunki te mogły być najlepszą możliwą do uzyskania stawką. Niezależnie od tego, trzymajcie się mocnych opinii i nie popełniajcie żadnego z tych notarialnych błędów.

3.Niezastosowanie się do instrukcji.

Nieprzestrzeganie instrukcji prowadzi do problemów w wielu zawodach związanych z klientem, podobnie jak z mobilnymi notariuszami. Zlekceważenie ważnych instrukcji może prowadzić do przekroczenia ważnych terminów, które uniemożliwiają terminowe finansowanie kredytu. Kiedy winę w takich sprawach ponosi notariuszhttp://www.notariusz-silesia.pl/, który nie postąpił zgodnie z instrukcją, klient prawdopodobnie znajdzie notariusza, który będzie postępował zgodnie z instrukcjami. Jest to jeden z błędów notarialnych, które prowadzą do straty klientów.

4.Brak profesjonalizmu.

Mobilni notariusze, którzy nie mówią wszystkiego lub nie mówią profesjonalnie, dadzą klientom powody, aby wątpić w ich wybór w notariusza.

Garnitur i krawat mogą być przesadzone, ale po prostu profesjonalne ubranie, wykazujące się dobrą higieną i dobrą opinią zrobią cuda na reputacji mobilnego notariusza. I, gdy alternatywą jest utrata klientów, zachowując się profesjonalnie i patrząc na część jest wyraźnie poprawną ścieżką dla mobilnego notariusza do podjęcia.

5.Słabe media społecznościowe.

W dzisiejszym świecie online i w czasach, gdy jest to podyktowane względami społecznymi, przedsiębiorstwa i specjaliści muszą również zapewnić, że w swoich interakcjach online wydają się profesjonalistami. Niegrzeczne i obraźliwe interakcje online doprowadzą do tego, że potencjalny klient będzie szukał innego notariusza. Nie ma powodu, aby niszczyć swoje perspektywy zawodowe podczas poszukiwania klientów z powodu wrogich dyskusji na platformach społecznościowych.

6.Nadmierna rezerwacja.


Wreszcie, można myśleć, że posiadanie zdrowego portfela biznesowego to dobra rzecz, i w większości przypadków tak jest. Niemniej jednak notariusze muszą zwracać szczególną uwagę na terminy, aby uniknąć błędów notarialnych. Zbyt krótki czas oczekiwania na wizytę może prowadzić do opóźnień i odwołania w ostatniego spotkania.

Wkrótce może się okazać, że Twoja duża książka biznesowa stała się znacznie mniejsza, ponieważ nie było miejsca na spotkania. Bądź inteligentny z harmonogramem i dać sobie czas i elastyczność potrzebną do świadczenia terminowych i profesjonalnych usług notarialnych dla wszystkich klientów.